Menu Zavřeno

Reklamní a mediální praktiky

Předmět studenty univerzity třetího věku uvede do světa marketingové komunikace se zaměřením na moderní reklamní taktiky napříč všemi aktuálně využívanými médii. Prakticky se naučí vytvářet a vyhodnocovat různorodé kreativní reklamní kampaně pro tradiční i digitální média. Důraz je kladen i na rozpoznání manipulativních technik často mířených na seniory.

Základní informace:

  • Začátek kurzu: v týdnu od 29.9.2025, termín bude upřesněn
  • Čas konání: bude upřesněno
  • Místo konání: učebna bude upřesněna
  • Vyučující: Ing. Radim Dušek, Ph.D.

Osnova:

  1. Vymezení role marketingové komunikace v rámci moderního marketingu
  2. Současné trendy a formy reklamy dle jednotlivých reklamních médií
  3. Kreativní proces v rámci přípravy reklamních kampaní
  4. Vytváření reklamních kampaní pro jednotlivá reklamní média
  5. Hodnocení a analýza vytvořených reklamních materiálů
  6. Prezentace a obhajoba studentských reklamních kampaní