
Reklamní a mediální praktiky
Předmět studenty univerzity třetího věku uvede do světa marketingové komunikace se zaměřením na moderní reklamní taktiky napříč všemi aktuálně využívanými médii. Prakticky se naučí vytvářet a vyhodnocovat různorodé kreativní reklamní kampaně pro tradiční i digitální média. Důraz je kladen i na rozpoznání manipulativních technik často mířených na seniory.
Základní informace:
- Začátek kurzu: v týdnu od 29.9.2025, termín bude upřesněn
- Čas konání: bude upřesněno
- Místo konání: učebna bude upřesněna
- Vyučující: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Osnova:
- Vymezení role marketingové komunikace v rámci moderního marketingu
- Současné trendy a formy reklamy dle jednotlivých reklamních médií
- Kreativní proces v rámci přípravy reklamních kampaní
- Vytváření reklamních kampaní pro jednotlivá reklamní média
- Hodnocení a analýza vytvořených reklamních materiálů
- Prezentace a obhajoba studentských reklamních kampaní