Kurz k profesní kvalifikaci – Specialista/specialistka vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
Základní informace
Délka školení (hodinová dotace): Short: 8 hodin Clasic: 40 hodin prezenčně + 10 online Zkouška: 2-4 hodiny Pozn.: Zkrácená verze kurzu je určena pouze pro studenty VŠTE, kteří absolvovali předmět Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců.
Forma výuky: prezenční i online
Minimální počet účastníků: Short: 6 osob Clasic: 10 osob Zkouška: individuálně
Cena kurzu: Short: 1 850 Kč bez DPH Clasic: 27 000 Kč bez DPH * Cena za zkoušku je hrazena samostatně
Cíl kurzu:
Příprava na zkoušku profesní kvalifikace Specialista/specialistka vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Účastníci kurzu získají znalosti v oblasti identifikace vzdělávacích potřeb a stanovování požadavků na pracovní pozici v oblasti sestavování vzdělávacího plánu a jak vyhodnocovat efektivitu vzdělávání.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.