Délka školení (hodinová dotace): Short: 8 hodin Clasic: 24 hodin Pozn.: Zkrácená verze kurzu je určena pouze pro studenty VŠTE, kteří absolvovali předmět Marketing a Obchodní činnost.
Forma výuky: prezenční, popř. dle zájmu online
Minimální počet účastníků: Short: 8 osob Clasic: 8 osob Zkouška: individuálně
Cena kurzu: Short: 2 990 Kč bez DPH Clasic: 9 990 Kč bez DPH * Cena za zkoušku je hrazena samostatně
Cíl kurzu:
Kurz je přípravou k profesní zkoušce dle standardů Národní soustavy vzdělávání Obchodní cestující (kód: 66-014-M)
Obsah kurzu:
Obsah kurzu odpovídá standardu a požadavkům profesní zkoušky Obchodní cestující (kód: 66-014-M).
Účastník kurz dokáže:
v teoretické rovině:
definovat marketing a podnikatelské koncepce, uvést podstatu tržního hospodářství, členění trhu a distribuci zboží
uvést typy velkoobchodních a maloobchodních jednotek a jejich funkce a rozdíl mezi prodejem zboží v maloobchodě a konečnému spotřebiteli charakterizovat dodavatelsko-odběratelské vztahy, vyjádřit se k funkci skladování zboží
uvést platné právní normy v oblasti obchodního podnikání a daňové evidence a kontrolní (dozorové) orgány
v praktické rovině:
provést přejímku zboží
předvést zboží a uvést jeho vlastnosti, přednosti a případně použití
vypočítat cenu, přijmout hotovost a vyúčtovat platbu od zákazníka
vyplnit prodejní dokumentaci (tiskopisy a PC program), evidovat doklady týkající se nákupu a prodeje, vést daňovou evidenci (PC program)
při komunikaci se zákazníkem předvést formy předvádění a poskytnutí informací o zboží či službě, způsoby komunikace se zákazníky, zrealizovat reklamaci zboží
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.