
AI v marketingu
„Cílem kurzu je nabídnout komplexní přehled o tom, jak využívat AI v oblasti marketingu.“
Základní informace
- Sběr přihlášek: do 2.9.2025
- Začátek kurzu: na základě individuální domluvy skupiny přihlášených
- Vstupní předpoklady: nejsou stanoveny
- Rozsah kurzu:
6 vyučovacích hodin – Zkrácená verze kurzu – určena pouze pro studenty VŠTE, kteří již absolvovali předměty Marketing nebo Marketing management
12 vyučovacích hodin – Klasická verze - Organizace kurzu: prezenční, 2 x 3 nebo 4 x 3 hodiny
- Výstup z kurzu: Osvědčení o absolvování kurzu
- Minimální počet účastníků: 8
- Cena platná do 1.9.2025:
Zkrácená verze: 2 990,- Kč bez DPH
Klasická verze: 9 990,- Kč bez DPH
Náplň kurzu:
- Základy tvorby pokynů pro AI(Začátek tvorby pokynů pro AI na generování obsahu. Význam dobře strukturovaných pokynů pro AI. Výběr jazyka pro komunikaci s AI.)
- Tvorba obsahu pro webové stránky a e-commerce(Pokyny pro tvorbu obsahu na webových stránkách a e-commerce, tvorbu názvů a popisů produktů, tvorbu blogových příspěvků a optimalizaci pro vyhledávače.)
- Marketing na sociálních médiích(Pokyny pro tvorbu příspěvků na sociální média pro zapojení sledujících, interakci s komunitou a sdílení novinek a událostí.)
- Influencer a edukační marketing(Pokyny pro spolupráci s vlivnými osobnostmi a edukační marketingové strategie.)
- Interaktivní marketing a zákaznická zkušenost(Pokyny pro dialogové interakce pro posílení vztahů se zákazníky, interaktivní učení a zábavu. Pokyny pro tvorbu obsahu pro virtuální realitu a zážitkové marketingové aktivity.)
- Komunikace a optimalizace s AI(Efektivní komunikace s AI. Kontextové ukotvení a autentičnost pokynů. Testování a zpětná vazba na vygenerovaný obsah.)
- Vizuální a multimediální obsah(Využití AI pro tvorbu vizuálů a videa. Základní a pokročilé pokyny pro tvorbu vizuálního a video obsahu.)
- Podcasty a budoucí trendy v multimédiích(Využití AI pro tvorbu podcastů. Budoucí trendy v multimediální produkci.)