Přípravný kurz ke SZZ Bc. Řízení lidských zdrojů SZZ: Management, marketing a účetnictví
“Zopakovat nejdůležitější témata, vytvořit celkový a ucelený přehled dané problematiky, upevnit návaznost cvičení a přednášek a zopakovat témata, které účastníkům z dané problematiky dělají největší problémy.”
Základní informace:
cena: 1000 Kč (v ceně kurzu nejsou zahrnuty studijní materiály)
organizace kurzu: prezenční výuka
realizace kurzu: o víkendech
sběr přihlášek: do 26. 4. 2023
realizace kurzu: květen 2023
minimální počet účastníků: 20
Rozsah kurzu:
16 vyučovacích hodin
Okruh: Strategické řízení || Podniková strategie – 3 hodiny
Okruh: Řízení změn – 3 hodiny
Okruh: HR Marketing – 5 hodin
Okruh: Finanční a mzdové účetnictví – 5 hodin
Náplň a obsah kurzu:
Okruh: Strategické řízení || Podniková strategie
Obsah kurzu:
Vývoj strategického managementu jako samostatné vědní disciplíny.
Rozdíly mezi strategickým, taktickým a operativním řízením, strategické myšlení a rozhodování, manažer – stratég.
Okruh: HR Marketing
Obsah kurzu:
Externí HR marketing.
Interní HR marketing.
HR oblasti a jejich vazba na marketingový mix.
Současné trendy HR marketingu (využívání sociálních sítí, nové technologie v HR marketingu, internetová prezentace a sociální média).
Komunikace v HR, kariérní web.
Okruh: Finanční a mzdové účetnictví
Obsah kurzu:
Účetní doklady a závěrky – rozvaha, výkaz zisků a ztrát.
Rozvaha – majetek podniku a jeho charakteristika, členění a účtování krátkodobého i dlouhodobého majetku.
Výkaz zisků a ztrát – náklady, výnosy a výsledek hospodaření – charakteristika, dělení a základy účtování.
Výpočet a účtování mezd – hrubá a čistá mzda, včetně odvodu na zdravotní a sociální zabezpečení.
Výpočet a účtování daně z příjmů fyzických osob a DPH.
Náplň a obsah kurzu:
Okruh: Řízení změn
Obsah kurzu:
Teoretické základy a koncepce řízení změn v podniku, procesní změny v systémovém pojetí podniku, nezbytnost podnikových změn a jejich projekce a řízení v současných řídicích systémech podniku.
Řízení změn v podmínkách normativních a deskriptivních podnikových modelů, podniková architektura, její vymezení a funkce z hlediska její připravenosti na procesní změny a praktické příklady.
Predikce podnikových změn a jejich využití pro stabilitu podniku, chápání a “využívání krizí” a ostatních vývojových tlaků k získání konkurenční výhody, změny myšlení, postojů, chování a rozhodování manažerů v turbulentní a diskontinuální době z hlediska řízení změn.
Proces změny v podniku, politika řízení změn v podnikové praxi na bázi holistického přístupu formy podnikových změn a jejich charakteristika, radikální a evoluční změny, Metamorphing a jeho význam pro řízení změn v podniku.
Institucionální zázemí pro řízení změn v podniku z hlediska podnikového prostředí, možnost eliminace změn v jeho jednotlivých složkách, VTP, podnikatelské klastry, podnikatelské inkubátory, agentury CzechInvest, Czech Trade, OPPI, PIC apod.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.