Přípravný kurz ke SZZ Bc. Podniková ekonomika SZZ: Podniková ekonomika
“Zopakovat nejdůležitější témata, vytvořit celkový a ucelený přehled dané problematiky, upevnit návaznost cvičení a přednášek a zopakovat témata, které účastníkům z dané problematiky dělají největší problémy”
Základní informace:
cena: 1000 Kč (v ceně kurzu nejsou zahrnuty studijní materiály)
organizace kurzu: prezenční výuka
realizace kurzu: o víkendech
sběr přihlášek: do 26. 4. 2023
realizace kurzu: květen 2023
minimální počet účastníků: 20
Rozsah kurzu:
12 vyučovacích hodin
Okruh: Marketing – 3 hodiny
Okruh: Obchodní činnost – 3 hodiny
Okruh: Nauka o podniku – 2 hodiny
Okruh: Nákup a řízení zásob – 2 hodiny
Okruh: Výrobní proces – 2 hodiny
Náplň a obsah kurzu:
Okruh: Marketing
Obsah kurzu:
Vymezení marketingu a marketingového mixu
Marketingový výzkum a jeho metody
Proces S-T-P
Marketingová komunikace a komunikační mix
Spotřebitel a jeho chování
Okruh: Obchodní činnost
Obchod – vymezení obchodu, jeho funkce a historický vývoj.
Obchodní kategorie a obchodní sortiment.
Maloobchod, rozdělení maloobchodní činnosti, retailing.
Mezinárodní obchod, jeho výhody a nevýhody, kupní smlouva v MO.
Okruh: Nauka o podniku
Vztah mikroekonomie a podnikové ekonomiky.
Majetková a kapitálová struktura podniku, organizační efektivnost.
Činnosti a funkce podniku, výroba, prodej a řízení zásob.
Investiční rozhodování, facility management a současné trendy v podnikové ekonomice.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.